top of page

לקבלת המדריך המלא שלי לארגון, 
סידור ועיצוב הבית, מלאו את הפרטים: 

הפרטים נשלחו בהצלחה

להצטרפות לקבוצת הפייסבוק שלי
"עיצוב למשפחות צעירות" 

facebook.png
חבילות-עיצוב.jpg

בואו ניפגש

נפגש.jpg

הפרטים נשלחו בהצלחה

הדירה של אפרת

תכנון ועיצוב: טל ויסמרק רצון

צילומים: אהוד בן חיים


 

החלל הציבורי בדירת קבלן בת 10 שנים, מעולם לא עוצב והולבש. אחרי טיפול מסור ו"מתיחת פנים" נרחבת, אפשר להגיד שהוא ממש נאה לגילו!


לפני מספר חודשים נקראתי לעצב ולהלביש את החלל הציבורי בדירת קבלן בקריית השרון. אפרת המקסימה (שמאז כבר הפכה לחברה) מתגוררת בדירה עם שני ילדיה הבוגרים. כשנכנסתי בפעם הראשונה לביתם, התקבלתי בחיוך רחב ומעט מבוייש "אל תבהלי, הדירה ערומה, ריקה", אמרה לי אפרת. ואני, בכלל לא נבהלתי. להיפך, חגגתי מבפנים. כי זו הזדמנות מעולה למעצבת לעצב כמעט מאפס. כמו שצייר מקבל קנבאס לבן ונקי ומטיל עליו את קסמיו, כך יכלתי לבנות את הקונספט העיצובי מנקודת ההתחלה, מבלי להתחשב באילוצים רבים ובפלטת צבעים קיימת. אפרת בקשה "תכניסי לי אופי הביתה" ומשם יצאנו לדרך.

בחרנו פלטת צבעים רגועה ונעימה והבחירות העיצוביות נעשו על בסיס לוח ההשראה שבניתי.

כל האלמנטים בחלל מצאו את מיקומם המדויק. נקודות המאור הותאמו לתכנית ההעמדה המחודשת וגופי התאורה היפים, נבחרו בקפידה, בכדי לייצר שילוב נכון בין תאורה טכנית טובה לתאורת האווירה שמוסיפה חום לחלל. הסלון שודרג והולבש בסגנון מודרני חם, באמצעות איזון בין חומרים וטקסטורות.

בעיצוב הקירות הושקעה מחשבה רבה, על מנת לשמור על קו מודרני, גאומטרי ולהפתיע עם נגיעת מנטה מרעננת (שגם נתנה לנו פתרון מעשי, לבעיה טכנית שהתעוררה במהלך השיפוץ ופרטיה שמורים במערכת...).

דלפק הבר הקיים, הוחלף לדלפק בהיר וקליל שנבנה בהתאמה על ידי נגר ונוספה לה גם פינת אוכל עגולה, שמחממת את האוירה.

כסאות פינת האוכל נבחרו בהתאמה מושלמת לנגיעת המנטה הירקרק שבקיר, וגם כי השילוב שלהם עם שולחן האוכל גרם לנו להתאהב, בכל פעם שרק העפנו לעברם מבט! קוראים לזה "קראש"!

פרטי ההלבשה והטקסטיל הותאמו לאט לאט, להשלמת מראה הרמוני, שייתן תחושה נעימה לבני הבית. ולסיום, תוספת של צמחייה ירוקה הכניסה טאץ' נוסף של רעננות לחלל.

ייאמר לזכותה של אפרת, שהיא נתנה לי יד לגמרי חופשית וסמכה עליי, שאדע לעצב בדיוק עבור הצרכים שלה ושל בני ביתה. אין מתנה גדולה מזו למעצבת. תודה!

בסוף תהליך העיצוב, אפרת ואני, עייפות אך סופר-מרוצות
 

bottom of page