top of page

לקבלת המדריך המלא שלי לארגון, 
סידור ועיצוב הבית, מלאו את הפרטים: 

הפרטים נשלחו בהצלחה

להצטרפות לקבוצת הפייסבוק שלי
"עיצוב למשפחות צעירות" 

facebook.png
חבילות-עיצוב.jpg

בואו ניפגש

נפגש.jpg

הפרטים נשלחו בהצלחה

הגג הורוד - פרויקט התנדבות

הגג הורוד הוא מקום קסום, מחבק וחם, שמהווה "שלטר" לצעירים וצעירות מאוכלוסיית הלהט"ב, חסרי עורף משפחתי. כל מי שזקוק, יקבל שם מענה חם ועוטף, קורת גג, ליווי ותמיכה. אז התכנסנו לפרויקט התנדבות מיוחד, במטרה לעצב להם את החדרים, שיהיו נעימים ועוטפים יותר ויתאימו לאוירה החמימה של המקום.

עיצוב: טל ויסמרק רצון צוות מתנדבים: רן בראל, דן וישניה ואושרי רצון
צילום: דולי דויטשר
 
לפני השדרוג, הגג הורוד

איזה יום זה היה!!!! מהימים האלה, שישארו לי בראש ובלב עוד הרבה מאוד זמן... כשאתה פוגש כל כך הרבה טוב לב מרוכז ביום אחד, אי אפשר שלא לצאת אופטימי ומלא תקווה.

אחרי השדרוג, הגג הורוד

הגג הורוד הוא מקום מיוחד במינו, שמעניק חום ואהבה לצעירים שלא זכו לקבל זאת בתוך ביתם. הם מגיעים לשם ומקבלים בטחון, אוכל חם, אוזן קשבת, אף אחד לא שופט אותם. לעומת העולם שבחוץ, בגג הורוד הם יכולים להרגיש בטוחים להיות מי שהם.


צוות הגג הורוד קיבל אותנו בבוקר עם חיוך גדול ועיניים נוצצות. כנראה ככה נראים אנשים שעושים עבודת קודש! ישר נדבקנו בהתרגשות הגדולה, שליוותה אותנו במהלך היום כולו.


עוד בשלב התכנון נתקלתי בנתון בעייתי בשטח... צינור שחור שעובר במרכז החדר, מקיר לקיר והוא שם כדי להישאר! חשבתי איך לעזאזאל נפטרים מהצינור הזה, שהורס לי את העיצוב? האם לצבוע אותו בגוון התקרה ו"להעלים" אותו מהעין? וכעבור 3 שניות עניתי לעצמי (בקול רם וברור): "אין מצב! זאת הזדמנות פז להפוך את הדפקט לאפקט!". אז... החלטתי לתלות צמחיה נשפכת מטריפה, שתדגיש את הצינור ותכניס רעננות וחיים לחלל.

מוסר השכל: החיים מלאים בדפקטים, תהיו חכמים ותהפכו אותם לאפקטים!

הפרויקט המקסים הזה לא יכול היה לקרות בלי צוות האלופים, אושרי, רן ודן, שהגיעו הישר מ"טבע", עם לב רחב וידיים טובות, להתנדב ולהגשים את הויז'ן שתכננתי לחדר שלי.


תודה רבה לדולי המהממת, שחיברה אותי לפרוייקט המדהים הזה! הייתה לי זכות גדולה, להרגיש מעט מאבק הפיות שהיא מפזרת סביבה! לתת זה לגמרי לקבל! תודה נוספת, לשני המקסימה, שהקימה לזכר אחיה, רתם שרביט ז"ל, את עמותת רתם (social-eyes), שהיא דרך ההנצחה הכי יפה, מכבדת ומרגשת שנתקלתי בה ובעיקר, כל כולה- טוב!!! תודה ענקית לספקים המדהימים, שתרמו פרטי עיצוב מטריפים, שהפכו את החדר למיוחד, נעים ויפה! יעל ושלומי ממוסקט, אייל מטורקיז ואביגדור מעץ החיים! אתם משהו מיוחד! ריגשתם אותי מאוד!


זה היה יום מרחיב לב, ממלא נפש ועמוס בחיוכים! כן ירבו!

מלא אנשים יפים וטובים!
 

bottom of page