top of page

לקבלת המדריך המלא שלי לארגון, 
סידור ועיצוב הבית, מלאו את הפרטים: 

הפרטים נשלחו בהצלחה

להצטרפות לקבוצת הפייסבוק שלי
"עיצוב למשפחות צעירות" 

facebook.png
חבילות-עיצוב.jpg

בואו ניפגש

נפגש.jpg

הפרטים נשלחו בהצלחה

ניחוח של באגט, סטייל של קוראסון... הבית בכפר יונה

כבר בפגישה הראשונה שלנו, הבנתי שיש לי עסק עם משפחה מלאה בסטייל. השיק הפריזאי הייחודי שלהם זרח למרחקים והיווה השראה לתכנון ועיצוב ביתם. יחד צעדנו מול כל האתגרים שצצו בדרך, לא מתפשרים, יורדים לפרטים ומדייקים. והתוצאה? בית קלאסי, שהוא גם מודרני. ובעיניי, הוא אחד לאחד, התרגום הויזואלי של משפחת מלכה.

עיצוב: טל ויסמרק רצון צילום: מאור מויאל (סטודיו רותם)
סטיילינג לצילומים: אורית ביטון
 

המטבח הוא חלל דומיננטי ופעיל בבית משפחת מלכה! הם מבשלים, הם אופים, הם ממש מבלים בו. כשהתחלתי לתכנן את המטבח שלהם, דמיינתי איך הם יושבים סביב אי מסוגנן, אוכלים מנות מצולחתות להפליא, צוחקים ונהנים ובדמיוני הפלגתי לביסטרו פריזאי קטן (נשבעת ששמעתי את אדית פיאף בראש שלי!).

כחלק מהמראה הקלאסי שרצינו לייצר, היה ברור שנגרות המטבח תסייע לנו בהחבאת הפונקציות השונות, כך שיתקבל מראה אחיד ונקי. מעבר למקומות האחסון הסטנדרטיים הקיימים בכל מטבח, מערכת הנגרות מסתירה גם את המקרר האינטגרלי, ארון החשמל והתקשורת ואפילו את יציאות המיזוג המרכזי.


קיר המדרגות ממוקם מול דלת הכניסה והוא למעשה, הדבר הראשון שפוגשים, כשבאים לבקר בבית של משפחת מלכה. בחרנו להציג עליו עבודת אמנות מטריפה של קרובת המשפחה, שגם היוותה השראה לפלטת הגוונים לכל החלל הציבורי בבית.

הסלון עוצב בגוונים חמימים, אך שומר על מראה מהודק ונקי, המתכתב עם החללים השונים בבית.

יחידת הטלויזיה תוכננה בקפידה, כך שתכיל את כל ה"חשמליאדה" (ממיר, כבלים ושאר פריטים טכנולוגיים, שאינם פוטוגניים), מבלי שיראו אף כבל "מטייל". שילבנו מעין סולם מדפים מברזל שחור, שמשמש כספריה קטנה וכן כמוקד להצגת פריטים דקורטיביים.

שולחנות הסלון המיוחדים חוזרים על הגוון השחור המופיע במטבח, אך מייצרים תחושה עמוקה וחמה יותר, בשל הטקסטורה הטבעית (אלון מושחר) של הפלטות.

בשירותי האורחים מופיע גם כן הגוון השחור, בריצוף ש"מטפס" כחיפוי על קיר האסלה. יחידת הנגרות של הכיור, מתכתבת עם שילוב החומרים במטבח (שחור ועץ). בגזרת הסטיילינג, כיאה למשפחה שאוהבת לטייל, הוספנו ספרי טיולים וקריצה אל העבר של המשפחה, בתמונה של מגדל אייפל בשחור-לבן קלאסי.

העיצוב בסוויטת ההורים מתחבר לסקאלת הגוונים של החלל הציבורי, הוא אלגנטי עם טאץ' מודרני, בשילוב המנצח שחור-לבן ועץ. הוילונות הבהירים מכניסים בו הרבה רוך ויוצרים בו תחושה נעימה ואוורירית.


בתכנון חדר הרחצה הושקעה מחשבה רבה על חיבור החומרים והשילובים, שיהיו מדוייקים, מעניינים ומשמחים ויגרמו קצת לתחושה של פינוק בבית מלון. אריחי הריצוף השחור-לבן עוטפים גם את קירות המקלחון וחוזרים על עיבוי האסלה. בשאר הקירות בחרנו בחיפוי טייח מינרלי מגורען בהיר, שיאזן את המראה הכללי.

ארון הכיור בורוד פודרה הוא כתם צבע רך, שנועד לבלוט על רקע השחור-לבן.

את המסדרון הארוך בקומת החדרים ניצלנו לארון אחסון בנגרות אישית, שממשיך את הקו העיצובי של הבית ויש בו מקום להמון ספרים וציוד של בני הבית.

והשוס הכי פונקציונאלי בבית... חדר הכביסה... חלל השירות תוכנן בקפידה, כך שיכיל את כל ציוד הניקיון והכביסה ויהיה נעים לשהות בו.


 

bottom of page