top of page

לקבלת המדריך המלא שלי לארגון, 
סידור ועיצוב הבית, מלאו את הפרטים: 

הפרטים נשלחו בהצלחה

להצטרפות לקבוצת הפייסבוק שלי
"עיצוב למשפחות צעירות" 

facebook.png
חבילות-עיצוב.jpg

בואו ניפגש

נפגש.jpg

הפרטים נשלחו בהצלחה

להתקלח בבית ולהרגיש כמו במלון בוטיק

עיצוב חדר רחצה זה כייף גדול, אבל גם כאב ראש לא קטן...

 

רבים מהלקוחות שלי חולמים להרגיש כמו במלון בוטיק, כשהם נכנסים לחדר הרחצה שלהם. זה כנראה חלום ישראלי טרנדי בשנים האחרונות... האמת? אני יכולה להבין! מי לא רוצה להיכנס למקלחת, לעצום עיניים ולדמיין רחוב אירופאי קריר ושיקי מחוץ לחלון?

עיצוב: טל ויסמרק רצון, מורן שגיא חממה ואדר' אמיר נבון צילום: איתי בנית


ובכל זאת, חלומות בצד ומציאות בצד השני, כשמדובר על החלל הכי מושקע מבחינת התכנון והתקציב, ביחס לגודלו. ברוב הבתים הוא לא מאוד גדול ויש לתכנן אותו בדיוק רב כדי להגיע לתוצאה טובה! אך אל תאמרו נואש, זה לגמרי אפשרי.

עיצוב: טל ויסמרק רצון צילום: מרב פלברג


חשוב לתכנן מספיק מקומות אחסון, שיכילו את כל הציוד הרלוונטי, מבלי "לראות את הבלאגן" וגם לבחור חומרים שיהיו מספיק עמידים ללחות. גם לפן האסתטי יש חשיבות רבה כאן, כי בסופו של דבר העובדה שכמעט כל החלל הזה מחופה, מאפשרת יצירתיות רבה.

עיצוב: טל ויסמרק רצון צילום: מאור מויאל (סטודיו רותם)


חלל חדר הרחצה הוא קטן יחסית ולכן כדאי לנקוט בגישה מינימליסטית כשניגשים לעצב אותו. אני ממליצה להדגיש אזור אחד באלמנט מעניין ובשאר האזורים לשמור על מראה נקי, כך יוצרים באלאנס. אפשר למשל, לבחור אריחים מעניינים וצבעוניים לריצוף החלל ואריחים בהירים ושקטים לחיפוי הקירות.

עיצוב: טל ויסמרק רצון צילום: מאור מויאל (סטודיו רותם)


גם אם אתם מעדיפים סגנון מינימליסטי ושואפים לחדר רחצה מונוכרומטי וגם אם דווקא צבעוניות עושה לכם את זה, חשוב לייצר חלל נעים, והרמוני, שכייף להיות בו!

עיצוב: טל ויסמרק רצון, מורן שגיא חממה ואדר' אמיר נבון צילום: איתי בנית

 

bottom of page