top of page

לקבלת המדריך המלא שלי לארגון, 
סידור ועיצוב הבית, מלאו את הפרטים: 

הפרטים נשלחו בהצלחה

להצטרפות לקבוצת הפייסבוק שלי
"עיצוב למשפחות צעירות" 

facebook.png
חבילות-עיצוב.jpg

בואו ניפגש

נפגש.jpg

הפרטים נשלחו בהצלחה

It's the same dawn, It's the same day, It's the same life For me, And I'm feeling good...

מה עושים כשרוצים להרגיש רוח חדשה, אוירה שונה, תחושת שדרוג, אבל זה לא זמן טוב לשיפוצים או מעבר דירה? עובדים עם הקיים, משחקים עם חפיסת הקלפים שיש בידינו, מאתגרים את שריר היצירתיות... ויוצרים שינוי קטן עם משמעות גדולה.

 

תמיד בגשם הראשון, אני קצת נעצבת. מזכירה לעצמי שגשם זו ברכה, אבל מה לעשות שאני פחות מתחברת לסרבול הזה עם התיק מעל מעיל ומטרייה? ובכלל, בתור אחת שמשוגעת על הים וחיה מטיול לטיול, העובדה שבחורף יושבים יותר בבית, קצת מעיקה. אחרי כמעט שנתיים של קורונה און אנד אוף, זה אפילו קשה יותר. והאמת? כבר קצת נמאס להסתכל על אותם ארבע קירות, יפים ככל שיהיו.

רוצים שינוי? כן!!!

רישום: טל ויסמרק רצון


הבעיה היא, שלא תמיד זה זמן טוב לשיפוצים או מעבר דירה, אבל זה ממש לא אומר שאי אפשר לייצר שינוי. אני מאמינה בכל ליבי, שאם נהפוך את חלקת האלוהים שלנו לנעימה, חמימה וכייפית, גם החורף לא ישבור אותנו. מקסימום נתאהב בבית שלנו מחדש!

עיצוב: טל ויסמרק רצון צילום: מאור מויאל (סטודיו רותם)


שינוי קטן עושה הבדל גדול - נסו לשנות אווירה על ידי שינוי מיקומים של פריטים קיימים, החלפה בין תמונות התלויות בחללים שונים בביתכם ויצירת תחושה של חדש מפריטים קיימים. אם יש לכם ספרייה, שנו קצת את סדר האלמנטים המוצגים בה וכבר תרגישו משב רוח מרענן באוויר.

עיצוב: טל ויסמרק רצון צילום: מאור מויאל (סטודיו רותם)

הוסיפו צבע מרענן לפני בוא החורף האפרורי - בחרו קיר אחד דומיננטי ותנו לו אופי ועומק, באמצעות צבע מעניין, שישנה את האנרגיה בחלל.

עיצוב: טל ויסמרק רצון צילום: מאור מויאל (סטודיו רותם)


טקסטיל ישמח לבב אנוש - אם חשקה נפשכם בחידוש, אך אתם עצלים מדי או עסוקים מכדי להפשיל שרוולים ולצבוע את קירות הבית, תכניסו צבע באמצעות פרטי טקסטיל מעניינים ומזמינים. שמיכות, וילונות, כריות ושטיחים, כל מה שחמים ונעים.

עיצוב: טל ויסמרק רצון צילום: מרב פלברג

 

bottom of page