top of page

לקבלת המדריך המלא שלי לארגון, 
סידור ועיצוב הבית, מלאו את הפרטים: 

הפרטים נשלחו בהצלחה

להצטרפות לקבוצת הפייסבוק שלי
"עיצוב למשפחות צעירות" 

facebook.png
חבילות-עיצוב.jpg

בואו ניפגש

נפגש.jpg

הפרטים נשלחו בהצלחה

החלל הכי מעניין בבית... הוא בכלל בשביל האורחים!

איך קרה שמחלל קטנטן וצפוף, שאף אחד לא ייחס לו חשיבות מרובה, הפכו שירותי האורחים לביונסה של הבית? התשובה האוטומטית שלי היא תרבות השופוני, שצמחה פה ושואפת להרשים ולתת לאורחים שלנו את כל השואו! ממש כאילו זה כרטיס הביקור שלנו. אבל אם אני רגע חושבת על זה לעומק, החלל הקטן הזה, הוא בעצם הזדמנות להגשמת החלומות העיצוביים שלנו, והמרוויחים העיקריים מכך, הם במקרה, האורחים.

 

עיצוב: טל ויסמרק רצון | צילום: מאור מויאל | סטיילינג לצילומים: אורית ביטון

שני דברים עיקריים מאפשרים לי כמתכננת ומעצבת, להפוך את שירותי האורחים שלכם להתגשמות החלום שלכם (תמיד רציתי להיות עוזי חיטמן!). הראשון הוא הגודל שלהם- אם החלום שלכם כולל חומרי חיפוי מיוחדים ואריחים מיובאים מספרד בעלות אסטרונומית, הרי שרק בחלל קטן שכזה, כמות האריחים והחומרים שידרשו תהיה מספיק קטנה, כדי לעמוד בעלויות. הדבר השני הוא אומץ- אני נתקלת בהרבה מאוד לקוחות שחולמים, למשל, על ריצוף כהה, אבל חוששים ללכת על זה בחדר הרחצה שלהם (מהפחד שזה יהיה טו מאץ' עבורם, או בשל ענייני אבנית). אבל, דווקא בשירותי האורחים, כשאין מקלחון, הם מקבלים אומץ ומתפרעים! או במילים אחרות... מגשימים חלום רטוב (בעצם יבש).

עיצוב: טל ויסמרק רצון | צילום: מאור מויאל

מדי פעם, מגיע לקוח, שבשלב התכנון מביע את רצונו לבטל את שירותי האורחים. פעם זה בשביל להגדיל את המטבח ופעם בשביל להגדיל איזה חדר. זה בדיוק השלב בו אני נעמדת על רגליים אחוריות (כן, יש לי כאלה!), מסתכלת לכם בעיניים, לוקחת נשימה ואומרת: "לא!" אסור לוותר על שירותי אורחים והסיבה היא פשוטה- תאמינו לי שאתם ממש לא רוצים, שהחברים של הילדים שלכם יעשו את הצרכים שלהם בחדר הרחצה של הילדים, או רחמנא ליצלן, שלכם! ובנקודה זו... נראה לי ש... "i rest my case your honour".

מה שכן, זה מוביל אותי לנקודה חשובה מאוד, שהרי אם כל עובר אורח (בואו נגזים קצת...) עושה מה שעושה בשירותי האורחים שלנו, כדאי לדאוג שהם יהיו גם פרקטיים לניקיון. לכן, בחירת החומרים כאן היא חשובה ביותר. הקפידו לבחור כלים סניטריים איכותיים, מחומרים טובים, בעלי מבנה קל לניקוי (למשל, העדיפו אסלת Rimless (אסלה ללא תעלה, ממנה יוצאים המים, וכך לא מצטבר לכלוך שקשה להגיע אליו).

עיצוב: טל ויסמרק רצון | צילום: מירב פלברג | סטיילינג לצילומים: אורית ביטון

בנוגע לבחירת הגוונים של האלמנטים השונים בחלל שירותי האורחים, ההמלצה שלי היא להתפרע! זה המקום להתפוצץ, לעשות את כל מה שלא העזתם בחדרי הרחצה, אבל בסטייל! רק בנושא אחד, הרשו לי להיות מעט מקובעת ולבקש, הקפידו על גוון אחיד לכל האלמנטים המתכתיים (הברז, המתלים, הסיפון, במידה והוא חשוף). זה יוצר בעיניי מראה הרמוני ונותן מסגרת נכונה לחלל. כשניגשים למלאכת הסטיילינג בשירותי האורחים, חשוב לזכור, שמדובר בחלל קטן וצר יחסית, ולכן אל תעמיסו עליו! אני אוהבת להשתמש בעיבוי האסלה כבסיס לאקססוריז קליל ונעים או צמחיה (גם ספרים קטנים הם כיוון טוב, אם כי לא הכי היגייני...). אם אין עיבוי (כשהניאגרה הסמויה חצובה בקיר, או שעיבוי הגבס עולה עד התקרה), אני אוהבת לשלב מדפים צרים מעץ או ממתכת ולשים עליהם פריטים דקורטיביים, כמו בקבוקוני זכוכית עם צמחיה יבשה או מפיצי ריח, שיוסיפו חן (וריח נעים) לחלל. גם שטיחון יפה עשוי להרים את חדר השירותים וליצור עוד מוקד עניין (וגם תחושה נעימה בכפות הרגליים).

עיצוב: טל ויסמרק רצון | צילום: מאור מויאל | סטיילינג לצילומים: אורית ביטון

אבל עם כל הכבוד לכל פרטי האקססוריז שהזכרנו עד כה, סוד הסטיילינג השמור שלי, בשירותי האורחים, הוא בכלל... לשלב תמונות! נשמע מוזר לתלות תמונות בשירותי אורחים? אולי! אבל זה בדיוק מה שיקפיץ לכם את החלל. איזו תמונה תתאים? תתפרעו גם כאן! זו יכולה להיות תמונה שתיתן כתם צבע לחלל, או תמונת נוף מטיול שעשיתם ובא לכם לזכור. אולי אפילו תמונה אייקונית של גיבור ילדותכם או, אם יש לכם חוש הומור, תמונה שלכם! מתה לראות את התגובות של האורחים שלכם! ספרו לי!


 

bottom of page