top of page

לקבלת המדריך המלא שלי לארגון, 
סידור ועיצוב הבית, מלאו את הפרטים: 

הפרטים נשלחו בהצלחה

להצטרפות לקבוצת הפייסבוק שלי
"עיצוב למשפחות צעירות" 

facebook.png
חבילות-עיצוב.jpg

בואו ניפגש

נפגש.jpg

הפרטים נשלחו בהצלחה

"איפה את ממליצה לקנות תמונות לבית?" - אתם שואלים, אני עונה!


 

"איפה את ממליצה לקנות תמונות לבית?" כמעצבת פנים, אין כמעט יום שעובר, בלי ששואלים אותי את השאלה הזו. ואני תמיד עונה "תלוי מאיזה סוג אתם...". קבלו ממני באהבה חמישה טיפים שווים, שיעזרו לכם למצוא את התמונות שהכי יתאימו לבית שלכם...


"מיליארד סינים לא טועים"- ולפיכך, שווה עד שווה מאוד להזמין תמונות מהאינטרנט, ישתבח שמו והמצאתו!!! אתרים סיניים כמו Ali Express ו-Gearbest מציעים מלאנתלפים (מספר מדוייק!!!) תמונות, במגוון סגנונות וגדלים. המחירים- ברצפה, האיכות- יש ויש! הלו"ז- תלוי בספק, אבל בדרך כלל ניתן לקבל את מה שהזמנתם תוך מספר שבועות ואפילו להחזיר, אם אתם לא מרוצים. אגב, תוכלו להזמין שם גם מסגרות במחירים מעולים! כמובן שגם באתרי אינטרנט שאינם סיניים יש מציאות שוות ביותר. באתרים כמו Etsy (האמריקאי) או מרמלדה מרקט (מייד אין יזרעאל!!!) תוכלו להזמין תמונות מדהימות, ממוסגרות או לא, לפי רצונכם.

"אוהבים אמנות ייחודית, אבל לא בא לנו למכור כלייה"- בדיוק בשבילכם נועדו אתרים למכירת תמונות מקוריות כמו Istock, pixabay ו-shutterstock. בהם ניתן לרכוש תמונות מיוצרים אמיתיים, צלמים, ציירים ושאר אנשים, שהמוזה נחתה עליהם ברגע שנולדו. יש גם פרינטים מדליקים ופוסטרים, במחירים סבירים למדי. את התמונות יש להוריד ולהדפיס בבית דפוס, בגודל הרצוי. תוכלו לבחור אם למסגר או לא. בשורה התחתונה- קצת כאב ראש, אבל קבלתם אומנות ייחודית, שלא נראית בכל דירה שנייה (מה שקורה בדרך כלל עם תמונות שרוכשים בחנויות וברשתות המוכרות).


"ניצול משאבים זמינים"- אם אתם אנשים נוסטלגיים- הרווחתם! אם אתם אלטעזאכן- הרווחתם כפול! נכון שיש לכם את המגירה הזו עם כל הדברים שאתם פשוט לא יכולים לזרוק? אז הנה הגיע הזמן שלה לזרוח! הפוסטר של הלהקה האהובה עליכם מהניינטיז', ששמרתם כל השנים, יכול להיות פריט וינטג' הורס, אם רק תתאימו לו מסגרת מקפיצה ותמקמו אותו במקום מתאים בבית. באותה שיטה תוכלו להשתמש במגזיני אופנה ששמרתם, חוברות קומיקס שונות ואפילו ספרים (לא שאני בעד לגזור ספרים... אבל לפעמים שווה יותר לתת להם מקום של כבוד בתוך מסגרת, מאשר להזניח אותם במחסן). מה קבלתם? מחזור מוצרים קיימים, הפחת חיים חדשים, מקוריות עיצובית וחסכון (שזה תמיד נחמד).

"ילדים זה שמחה... וגם כוח עבודה זול"- יש לכם ילדים? ברוך השם! כמה פעמים ביום הם אומרים "משעמם לי"? אז בפעם הבאה שתשמעו אותם משתעממים, תנו להם קנבס וצבעים... תופתעו לגלות יצירתיות מתפרצת, שיכולה לקשט לכם את הבית, במינימום השקעה ובמקסימום מקוריות (ובואו לא נשכח שזו גם אחלה פעילות לחופש).

"לא לבעלי לב חלש"- אם אתם ממש מופרעים (בקטע טוב) ויש לכם אומץ לשדרג את הטיפ הקודם לדרגת "כל הילדים קופצים רוקדים", תקצו להם קיר וצבעים איכותיים, תשמיעו מוזיקה ותנו להם להתפרע!! כן כן... קראתם נכון! הם הולכים לעוף עליכם ועל עצמם! ומה יותר טוב מילד שמרגיש שההורים שלו סומכים עליו ונותנים לו להתבטא? (תשובה- שני ילדים כאלה...). והנה טיפ בתוך טיפ- תוכלו לתלות על הקיר הזה כמה מסגרות מיוחדות, בקומפוזיציה מעניינת, שהיצירות של הילדים "גולשות" מהן החוצה. אומץ כבר אמרנו?

אז כל מה שנשאר לכם זה להחליט "מאיזה סוג אתם" ורק להנות.


 

bottom of page