top of page

לקבלת המדריך המלא שלי לארגון, 
סידור ועיצוב הבית, מלאו את הפרטים: 

הפרטים נשלחו בהצלחה

להצטרפות לקבוצת הפייסבוק שלי
"עיצוב למשפחות צעירות" 

facebook.png
חבילות-עיצוב.jpg

בואו ניפגש

נפגש.jpg

הפרטים נשלחו בהצלחה

איך לעצב חדר עבודה, שעושה חשק לעבוד?

 

לאחרונה אני שומעת על יותר ויותר אנשים, שבוחרים לפנות לדרך עצמאית בחיים המקצועיים שלהם וזקוקים לתכנון ועיצוב של חדר עבודה ביתי. בניגוד לפינת עבודה במשרד, פינת עבודה ביתית יכולה להיות מעוצבת בטאצ' אישי יותר ולענות באופן מדויק יותר על הצרכים הספציפיים של האדם שעתיד לעבוד בה.


אבל זה לא כל כך פשוט. כשעובדים מהבית צריך משמעת ברזל! קשה לשבת שעות בחדר העבודה, להתרכז ולהיות פרודוקטיביים, כשהר של כביסה או כלים בכיור קוראים בשמנו... יש אינספור הסחות דעת וקל מאוד להישאב למשימות בבית, במקום להשקיע את הזמן בעבודה יעילה ואיכותית. אז איך מתעלמים מכל מסיחי הדעת?


מה שעשוי לעזור בסיטואציה כזאת הוא ארגון חלל עבודה, שעושה חשק לעבוד! חלל עבודה שיהיה נוח, מעוצב, הרמוני ונעים, יאפשר לשהות בו שעות רבות, מבלי שנרגיש "סגורים".

לפי תורת הפנג-שוואי, נהוג למקם את שולחן העבודה מול הדלת, כדי לקבל את פני האורחים, אך לא כל חדר מאפשר ישיבה כזו ולא כל משרד ביתי מקבל לקוחות. לכן, יש אינספור אפשרויות להעמדת הריהוט בחלל, למשל, אם יש חלון לנוף או לחצר מעוררת השראה, ניתן למקם את השולחן מתחת לחלון.


חשוב להקפיד על העמדה שתהיה נוחה למשתמש, על אחסון חכם, שתוכנן לפי כמות וגודל הציוד (יש ציוד שמתאים יותר לכוורת פתוחה ויש כזה שמתאים יותר לארון סגור), וכן, על נגישות- שהציוד בו אנחנו משתמשים בתדירות גבוהה, יהיה באזור נגיש ונוח. חלל עבודה מאורגן ומסודר הוא הבסיס לעבודה יעילה ואיכותית.



רוצים להנות בעבודה שלכם? דאגו לחלל עבודה ביתי מעורר השראה. הפכו את פינת העבודה שלכם למקום האהוב עליכם ביותר בבית. איך עושים את זה? או... טוב ששאלתם! תוסיפו פריטים, שמעוררים בכם השראה, שמזכירים לכם את ההצלחות שלכם, חוויות טובות שעברתם. חשוב להשתמש בצבעים שעושים לכם נעים בעיניים, כי אחרי הכל, תשבו שם לא מעט זמן.



 

bottom of page